Underbart väder

Såhär blå är himlen idag



I morgon är det dax för Cissis operation, det är blandade känslor inför den. Typiskt oxå att den ska göras nu när det äntligen blivit fint väder. Ännu mer typiskt att Cissi, just idag, valde att lära sig simma o verkligen älskade det. Hon har ju inte simmat så mkt förr utan mer bara varit i till knäna o plaskat, men idag sprang hon ut o simmade o hämtade pinnar långt ur. SÅåå stolt över lilla skruttan =)

Va o hämtade buuchans mc-hjälm förut, hoppas på att få åka med nån tur snart. Kom igen kom igen =)

Nä nu får ja nog ta o vila lite innan jobbe, känns ju sådär kul när det är så fint väder men jag kommer verkligen inte orka annars.



Kommentarer
Postat av: bella

^^ , det är så att LG programmet krånglar för mig, antagligen på grund av att jag har windows 7 eller för att jag installerat det fel, iaf kommer jag inte åt innehållet.



Men det är bara att plocka ut minneskortet och köra in det i datorn i princip.

Dock informerade min sambo mig att man kunde köra utan programmet om man ställde in telefonen rätt -_-' . Allt detta onödiga krångel ^^ .

2009-05-25 @ 18:25:45
URL: http://ondurdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0