Ny kamera, nya kort

När jag fyllde år i onsdags fick jag den efterlängtade kameran av min mor o far! Jag blev så glad! Hade faktiskt inte räknat med det. Här kommer ett litet axplock med kort om är tagna idag. Det är så segt att ladda upp kort på blogg.se



Håller på o lär mig kameran för fullt, är ju min första system kamera o har aldrig tidigare varit speciellt intresserad. Men nu tycker jag det är jätteroligt =)

Vi va hemma hos mor o far idag hela familjen o grillade. Hundarna busade som tokar o va så söta .

Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Svar: Tack :D



Jättehärliga bilder du har tagit :)

2009-05-02 @ 22:59:34
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Faster Lena

Sista bilden var kul, vilken knorr! vem är den andra vovven? Kram

2009-05-03 @ 13:40:42
Postat av: Pappa Roger

Tror man kan göra om bilderna till ett mindre format när man laddar upp dom på webben så det går lättare.En del sajter gör det automatiskt eller frågar om dom ska göra det.För visning på nätet märkar man ingen skilnad.Du har ju kvar orginalen.

2009-05-05 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0