Konstig vetrinär

Min lilla vovva får stanna minst ett dygn till på Blå stjärnan. Hon hade en inflamation i buken där dom tagit bort livmodern. Nu får hon dropp dygnet runt samt kraftigt smärtstillande, stark antibiotika och några syratabletter för att stabilisera magen. Hon äter o dricker fortf ingenting. Va tur att jag åkte in så snabbt som jag gjorde.
Vetten som gjorde operationen, som sa att vi skulle avvakta, ringde i morse o skulle kolla läget. Jag sa att det inte va så bra att Cissi va inlagd på Blå Stjärnan. Hon blev "förvånad", frågade vad dom trodde om blåsljudet o jag sa att det inte va nån större fara utan att det va kräkningarna som inte avtog. Då kläcker hon ur sig - Ja men gud va typiskt att hon ska få magsjuka precis när hon opererats!   :s   :O
Herregud säger jag bara, är hon inkompetent eller spela hon bara?? Blir ju mörkrädd.
Nu är det bara vänta o hoppas på det bästa, lilla skruttan måste börja äta o dricka snart så hon får komma hem!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ojdå, hoppas hon kryar på sig.

2009-05-28 @ 18:18:07
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Frida

vad har hänt? :(

2009-06-02 @ 23:34:53
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0