Solen skiner och jag är databeroende

Det är nackdelen med en riktigt dator, jag spenderar mer tid framför den då. Min bärbara är bra, men är så stönigt när det kopplar ner hela tiden.
Vi har iaf hunnit med en promenad i det fina vädret, blev samma vända som igår men lite längre bort längs åkrarna det va så skönt! Satt ett slag nere vid ån med solen i ryggen o tog en cigg o pratade i telefon och Cissi grävde hål för klatta livet :)
Här kommer lite kort

 
Full fräs!
 
Hej å hå

Mysigt är det på landet, isen knakade läskigt tyckte Cissi :)
 
Trökörna kyrka
 
Sitter jag fint säger mamma att jag får godis :)
 
På språng igen
 
Åter igen, vad är det för djur?!!
 
Aah världen finaste hund såklart! :)
 
Mörda pinnen!!

Kan det vara ett lillåodjur??

Vi tränade en del under promenaden idag, lät linan släpa nästan hela tiden utan att jag ens höll i den och hon höll sig nära mig ändå. Gjorde platsliggning o ligg under gång o sitt under gång o fot och hela konkarången och hon va sååå duktig!

Nu ska jag ta o vila en stund inna jobbet tror jag, känner mig trött i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0