Ska nog inte skaffa hus

Tvättade mig i handfatet precis o när jag sen kommer in i badrummet igen så ser jag att det är världens pöl med vatten under handfatet. Fan va jag sölat då tänker jag, men det stämde inte riktigt. Ringde kära far i Thailand o beklaga mig o han fråga om det va torrt i skåpet - jodå säger jag utan att kolla, det är röret där nere som läcker.   Kollade sen in i skåpet o där är ännu mera vatten! Fan oxå. Röret har lossat på ett ställe.
Fick ringt kära bror men han va på väg till Norge så från honom kunde jag inte få nån hjälp. Försökte få ihop röret igen men det verkar för kort så det funka inte alls :S  Sabinatummenmittihanden ska nog överlägga sina planer på hus lite mera tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0