Ny dag nya tag

Fast denna dagen blir nog inte så lång, gick upp för lite drygt en timme sen. Det blev rätt sent igår om vi säger så, somna runt halv sju! Men det gör inte så mkt eftersom det är dax för jobb i natt igen. Känns lite tråkigt att gå till jobbet nu när stämningen är som den är, och man känner sig ganska puckad när man inte förstått  hur illa ställt det eg är. Vi måste få till ett ass möte så vi 4 från gamla LSSnatt kan sätta oss ner o prata, det var verkligen längesen och känns som vi gått om varandra rätt mkt. Jag har blivit så bortskämd med detta med bra arbetsplatser o bra arbersmiljö, ända sen jag började jobba för 7 år sedan har jag bara varit på arbetsplatser där stämningen varit kanon. Inget skitsnack om någon o bara himla gemytligt över lag. Det är ganska ovanligt innom vården vad jag har förstått, ganska ovanligt över lag på ställen som är kvinnodominerade. Därför tycker jag det är jobbigt nu när vi slagits ihop o det är massa snack o man riktigt kan känna hur det pratas bakom ryggarna. Mycket därför jag vill ha en förändring, slippa det, för arbetsuppgifterna i sig är det inget fel på alls mer än att det kan vara väldigt mkt mellan åt.

Nej nu får det ta o bli en promenad i solen, blir nog åkersvänge idag igen... Strumpan älskade den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0