Längesen

Nu va det längesen jag ens hade igång en dator, känns rätt skönt faktiskt. Har inte hänt mkt heller direkt. Har spenderat mkt tid i grästorp o det har varit väldigt skönt, annars har jag mest jobbat som vanligt. Va på fest förra lördagen, det va maskerad. Lara Croft va jag utklädd till, riktigt seriöst tom färgat håret brunt... iofs bara med sprayfärg men ändå :) Det va en lyckad kväll, bra humör o roligt folk.
Igår va det IKEA som stod på schemat, blev inte mkt inhandlat eftersom mitt IKEA kort va spärrat. Jävla cp adressändring som inte gått igenom! Har ju inte fått nån faktura så hur ska jag kunna betala då?? Men men... fick bli en matta till köket o ett nytt täcke iaf. Det jag hade va bara dun i varannan ruta kvar så det va lite halvfischligt.
Sen har jag äntligen fått tummen ur o ringt Hallblads plåtservice i stan oxå, ska in nån dag i veckan så dom kan ta kort på bilen o lite sådär.

Nu ska det snart bli en promend med lilla gris, är skönt väder ute... kallt men ingen blåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0