Flygande, grävande, studsande.. Vad är det för djur eg?

Här kommer lite bilder från min o strumpans promenad i det underbara vädret! Gick bara på åkrarna idag så skrutten fick springa o leka lite som hon ville


Står så fint, har inte märkt pinnen än :)

Nu har vi hittat den

Vänta nu, den försöker smita!

Mm så gott!

Myyy preciooous

Hopp o flyyyg

Doink doink

När jag skakar på mig såhär så säger mamma att jag är finas i världen
 
Så förbereder vi oss....
 
oooo hopp o miss!
 
Hmm undra om man kan bada ....
 
Nej vi gräver en grop ist!

Det är ju en pinne där i!!!!

Jaa så kan det se ut på en vanlig promenad med lillfisen. Denna promenaden hade alla komponenter för att bli lyckad, iaf enligt Cissi.
~ inget regn
~ inte för mkt blåst
~ stora åkrar
~ vatten
~ pinnar
~ fråglar
~ rådjur
~ GODIS!

Nu blir det en långdusch, hörde talas något om att det va dax för det nu. Onödigt trams om du frågar mig  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0