Då var det snart dax då

Börjar jobba om 30 min, men ska väl va på jobbe om en kvart så vi hinner ta en cigg innan :) Så får vi se hur uppdelningen ser ut i natt då, jag ska eg köra IFO men vi tror det kan vara en vikarie på tvålistan o tänkte därför försöka byta plats på denna så jag o ELin får jobba ihop :) Vi får se vi får se. Idag har jag intehunnit med så mkt annars, vi hade APT kl 16. Det va intressant, fick förklarat lite det där som vi ifck mail om förra veckan. Det handlade om att man skulle få söka om sina tjänster för att endast dom som verkligen vill jobba i denna organisationen och på detta sätt ska vara kvar. Alltså söker man tjänsten så visar man på att man är villig att försöka o jobba utifrån samma  mål och för att vi ska bli EN stor grupp på riktigt där alla jobba TILLSAMMANS. Kändes skönt faktiskt.

Nä nu får jag göra ett ryck, sen blir det Kommunens fara FIAT PUNTO som ska få sig en åktur som heter duga ;)
Haha stackars kommunbilar

Fiat Punto Bi-Fuel Miljöbil Halvkombi

FIAT PÅ GAAAAAS! GAAAASAAAAA DÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0