Äta film o kolla godis

Just nu håller jag på och tar hem ett par filmer, jag har blivit riktigt duktig på det där :) Det blev bara thriller idag, 6 st tror jag.
Pratade med sjukvårdsupplysningen förut o fick order om att inte anstränga benet alls tills det antingen blivit bättre eller någon har tittat på det. Skulle åka in akut om jag fick feber under kvällen. Tur jag sjukskrev mig!
Ska nog ändå byta ut mysbyxorna mot ett par jeans och åka ner o handla, måste fylla på godisförrådet lite... o köpa mer tvättmedel.  Det är det mina dagar består av... tvätta, kolla tv, hänga tvätt, äta godis, gå en promenad, kolla film, tvätta, äta godis, kolla film, hänga tvätt, sova
Sääääällskaaaap!!! Va trevligt.

Oj vad självupptagen jag är! Lilla skruttan spydde 2 ggr i morses, vet inte alls varför. Jag vakna kl 8 av att hon ulka o sen spydde hon. Vad jag vet har hon inte ätit nått konstigt, men kan hon ju gjort när hon smet ut i skogen igår eller när hon smet ut på åkern i natt. Hon är lite småhängig men har ätit bra och va pigg på promenaden så det är nog ingen fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0