Sol sol sol o tvättstuga



Gu det är verkligen underbart väder! Har försökt sola lite men jag har inte ro till att bara ligga i värmen o steka. I lördags tvättade jag bilen i bikini o sen satt jag o prata med mammsen o så grillade JAG mat till oss. I söndags blev det en liten stund på baksidan igen hos mor o far sen fika vi o firade mamma o sen va det dax att jobba. Åkte till Grästorp i morse igen, Cissi är där nu för det är mkt lättare för henne, sov ett par timmar o sen åkte bikini på igen. Hade igen ro att sitta still idag heller. Placerade Cissi i skuggan i gräset o så satte jag mig o rensa ogräs mellan plattorna på framsidan. Nu är jag hemma o håller på o tvättar, det behövdes har inte gjort det på två månader! Som en kompis sa - har man inte tvättat på 2 månader så har man för mkt kläder!
Jag tycker inte jag har några kläder alls.

Cissistrumpan fick komma hem i fredags! Hon har fortf ont o är väldigt slö. Hon äter Tramadol, 200 mg/dag och har fått en starkare antibiotika. Äter även specialdiet för att magen ska få det lugnt. Fan bara fodret för 1 vecka kostade 750:-!!! Men det är det värt bara lillgrisen mår bra. Nu äter o dricker hon som hon ska iaf, men är orolig för hur hon ska klara smärtan när hon slutar med tramadolen på onsdag. Med tanke på hur ont hon ändå har MED den :(



Kommentarer
Postat av: Paula

Åh lilla stumpan.. Jag lider verkligen med er! :(

Hoppas allt går bra i fortsättningen. Igår hittade jag nåt konstigt under huden på Diza, under ärret... vet inte om det är nån sy-tråd som sitter eller vad det kan vara, men hon reagerade när jag pillade lite på det.

Ska ringa vett idag och se vad det kan vara.

Kram

2009-06-02 @ 06:17:23
URL: http://www.paulas.sajt.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0