Läkarbesök

Nu va det min tur att uppsöka läkare då. Folk har påpekat att jag gått ner så mkt i vikt det sista, min chef kallade tom in mig på samtal för att hon noterat detta o fråga om jag verkligen mådde bra. Jodå jag mår bra. Nu det sista har även jag märkt hur mkt jag tappat, inga kläder passa längre. Så idag va jag hos farbror doktor o tog en massa prover, ska även in på en lungröntgen. Har tappat 9 kg på 7 månader. Han sa att hade jag varit 50 lr 70 så hade dom dragit igång en jätteundersöknigng för dom då trott det kunde vara cancer men det trodde han inte nu. För jag ser o verkar frisk. Jag är frisk :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Usch, inte bra att du gått ner så mycket.. kan du inte dela med dig? ;) Till en som inte heller passar i sina kläder, fast på fel håll. ;)

Ringde aldrig vet, pratade med en på jobbet, det var inner-stygnen som man känner. Dom ska ju läka ut själv och det kan ta ett tag.

2009-06-04 @ 06:48:22
URL: http://www.paulas.sajt.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0