För tidig 30 års kris?

Hitta dessa o tycker dom är rätt snygga, men kan inte riktigt bestämma mig om de är för smala ändå...





Behöver iofs ett par "finare" jeans... alla byxor jag har nu har blivit för stora :s

Fick erbjudande om Dielsel jeans idag oxå iofs... eller jag tror det va ett erbjudande iaf, svårt att säga ibland.

I morgon är det dax för TATTUERING!!! WOHOO ska bli så skoj!
Fjortis som min kära mor o far sa, välkommen till dagens verklighet säger jag då.

Haha en kompis sa till mig här om dag - Fan Sabina säg inte att du ska bli en sån där biker brud med massa piercingar o tattueringar överallt!
Nej neej, hör jag biker burd tänker jag mig en sån där som åker HD o hänger med tjocka biker killar med långt skägg. Det är så långt ifrån verkligheten man bara kan komma.
Jag har mina "tjejiga" tattoos o några fina piercingar :) ska satsa på mc kort men ska fan inte ha nån glidar hoj utan en riktigt sportig sak som man kan åka på bakhjulet med :D  30 års krisen kommer tidigt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0