Stressfläckar

Nu har det varit så jävla mkt ett tag så jag har fått en stressfläck på benet :( Va ganska längesen jag hade stressfläckar sist, hoppas verkligen inte att jag får fler nu. Går väl an så länge de sitter på benet o inte som sist då jag fick i ansiktet. Jäjä lösning är förhoppningsvis på väg.

Det är underbart väder ute, men tror det är grisigt kallt.... men kläder för väder löser det :)
Har blivit inspirerad av Paula, Dizas matte, att börja vikt träna med Cissi :) Ska åka till Grästorp o hämta hennes väska sen när lönen kommer kolla på en sele. Är även en annan kompis som börjat prata om drag med sin bulle kan ha fått inspiration från honom med ;) Önsketänkande vore väl att man kanske kunde träna lite ihop... alltid roligare när man är fler än en

Måste lägga upp ett kort jag tog på min lilla gris oxå :)



Haha skrutten då
                               (väldigt snyggt oxå med trosorna på elementet i bakgrunden :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0