Stackars min lilla bil!

När vi gick av i söndags morse hände det något väldigt tråkigt. Sköterska skulle åka hem lite före oss o vi stod o röka o prata skit som vanligt. Min bil va parkerad snett bakom sköterskans men när hon börjar backa så hör vi alla ett väldigt konstigt oroväckande ljud. Vi vänder oss om o kollar mot bilarna o ser att sköterska "sitter fast", det tar ett tag innan det kopplar att det va i MIN BIL hon satt fast. Jag utbrister - Men, vad gööör hon?? Varvid hon bara fortsätter trycka mot min bil. Jag hojtar - MIN BIIIL! o springer fram o ropar o vinkar. Då kör hon fram lite O TAR SATS O BACKAR IN I MIN BIL IGEN! Herregud! Min stackars stackars bil. Alla står som förstummade o bara tittar med hakorna nere vid knäna. Till sist stannar hon o öppnar dörren o frågar om hon kört på något! JAAA min BIIIL! Sa jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Hon drar sig loss eftersom hon kilat fast sin bakända i mitt hjulhus. Hmm skaderapport o grejer, men hon tog ju på sig allt så jaa.... men tråkigt som fan ändå. Min bil är min pärla.



Så ser det ut, syns ganska dåligt, är intryckt fram till lycktan oxå o repigt o skit :( Verkar som det behöver göras en framvagnsinställning oxå, lr va det va kompisen sa att det hette. Eftersom den vibrerar o går lite konstigt efter detta missöde.

Smutsig är den oxå, men jag skyller på vädre ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din "kompis" altså...jojo

2009-02-11 @ 18:13:07
Postat av: Faster Lena

Hon kanske hade fått körkortet i cornflakespaketet.

2009-02-11 @ 18:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0