Så va man ledig

Dagen har spenderats städandes. Tömde det sista i lgh, inte helt utan krångel. Men vad mer kan man vänta sig av mig o Elin ;) Det jävla badrumsskåpet satt som berg, vi fick loss en skruv men när det kom till den andra va det tvärstopp. Va göra? Skåpet hängde ju i bara en skruv, spegeldörrar inbjuder inte riktigt till att låta det hänga så. Sprang ner till grannen o tänkte att han säkert kunde hjälpa oss, men han undrade säkert vad det va för tattare som stod utanför dörren o öppnade inte. Fick ringt en av Dennis polare o beklagade oss lite o frågade om han möjligtvis hade lite verktyg hemma o om han inte hade lust att komma o demonstrera dom för oss. Jodå det kunde han allt. Inget lätt jobb för honom efter att vi hade föstört gängorna i skruven :o, men han fick loss det iaf. Det tackar vi för :)
Sen tog vi på oss den sista städningen oxå, tänkte det är ju inte så mkt bara fönstrena och golven... men det tog fan tid. Va inte lätt att få rent. Jag hoppas det blir godkänt iaf.
Nu är det lika rörigt i min hall igen iaf, drygt som fan... o kommer nog va så ett tag nu eftersom det är grejer som behöver skruvas upp o min privata uppskruvare (pappa) åker till Thailand i 5 veckor i morgon. :s

Jäjä måste fixa bilen oxå, papprena har kommit men vet inte vart jag ska lämna in den än.

Idag är humöret bra iaf, det känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0