Nu va det tömt

bara lite skit kvar som ska köras till tippen, sen några grejer kvar i lägenheten som ska skruvas ner. Men fy faaan säger jag bara, jag ska ALDRIG flytta igen! Jag är helt slut i hela kroppen, fick tom nästan astmaanfall... som att andas genom ett sugrör o bara brände i bröstet. Jäjä nu är förrådet här uppe helt fullpackat, någon i huset har ju varit så snäll o tagit mitt förråd så jag fick nöja mig med ett mindre... antagligen därför dom inte tog det själva. Irriterande.
Nu skriker magen efter mat men kroppen orkar inte röra sig, hmm hur löser man detta??

I morgon skulle jag kollat på mc men han som skulle med mig ringde förut o sa att vi kanske skulle strunta i det. Dels så va det snö o sen va han inte så jättesugen på att åka o kolla på en hoj så långt bort om man kanske ändå inte skulle köpa den. Jäjä. Förstår väl honom lite, men va fan man måste ju kolla runt oxå o se hur utbudet ser ut. Men han är allmänt off bara oxå, skulle jag oxå va om mitt liv såg ut så. Jävla varsel överallt. Sen försov han sig till en jobbintervju idag när han jobbat natten så dom tackade för sig direkt utan att ens träffa honom. Ibland ska bara allt gå emot en. Tycker synd om honom faktiskt, alla kan försova sig, så jävla typiskt att det skulle bli just idag.
Jag ska nog inte klaga så mkt på mitt jobb, ska nog bara bita ihop o se glad ut för att jag ens har ett jobb. Outbildad o närmare 30 hur attraktiv kan man va på dagens arbetsmarknad då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0