Försäkring

Kollade upp försäkring på Folksam nu, om cykeln står på mig o jag tar en vanlig helförsäkring så jag kan ställa av den så skulle det gå på 1743/månad. Tar man ist en åretrunt försäkring ligger den på 1043/månad. Enligt mig då är det ju bättre med en vanlig för så många månader har man den inte påställd... halvförsäkring är nog inget att tänka på eftersom det inte äcker plåtskador osv om det är jag som orsakat det. Risken finns ju... :p
Men hmm jaa... ska bli kul att titta på den, men ska nog tänka lver lite ändå om det kanske är en för stor hoj för lilla mig. En sport/touring är ju dessutom betydligt billigare att försäkra, men dock är dom inte lika snygga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plåtskador? Hur gammal hoj ska du köpa?? :) 99% plast på cyklarna.



Kollat på ZR 750? Vet inte hur försäkringen för dig är på den men säkerligen billigare än en GSXR. Ändå en ganska sportig cykel:

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20151289.htm?ca=16s







s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18728576.htm?ca=16s

Ta av väskorna bara. Finns i Borås dessutom.











2009-02-16 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0