En vanlig dag

Känner mig låg. Va rätt hyfsat när jag vakna, sen började det komma tillbaka igen. Tomhetskänslan. Jäjä blir nog bra. Sov som en gud på sömntabletterna, vaknade utvilad o kände mig som en ny människa. Men det va igår det, nu har jag jobbat igen och har 2 nätter kvar.

Blev pissigt sur i fredags när vi eg skulle åkt o kolla på cykeln, men det slutade med en helt obefogad utskällning ist. Som vanligt.

Hehe min pappa la upp en roligt kort på min älskling på fb för ett par dagar sen, va bara tvungen att spara kortet

Hon ser dock lite tanig ut... men kanske inte så konstigt när man sträcker ut sig så för att nå gosakerna :)
Har blivit stammis på Paulas bildblogg o får sjukt stor lust att verkligen sätta igång med Cissi oxå metrobloggen.se/dizafiza

Jä får se va energin räcker till.

Dax att äta o sen åka o hämta Elin o sen jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0