Denna har jag stulit

men tyckte den va klockren

Jag har hatat jag har älskat
Men på slutet av dagen är det samma känsla
Det som händer ja det får väl hända
Alla står för nått men hälften kommer vända
Folk blir äldre folk blir annorlunda
Vissa tappar fotfästet andra pundar
Allt var bra jag minns när vi var unga
Men allting förändras nu törs jag inte blunda
Nätterna blir längre jag håller mig från sängen
Drömmarna föråder mig långt ifrån en ängel
Avtrubbad orkar inte prata
För det du säger vänds emot dig du blir hatad
Dom som vet dom vet vad dom har startat
Dom tror inte jag hör deras eko på gatan
Andas ge mig en nypa luft
Ska jag ner på botten får du fan dyka först


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den fatta man inte mycke av...

2009-02-07 @ 00:56:45
Postat av: Sabina

Läs den en gång till då

den är verkligen bra

men om med all poesi så kan man inte bara läsa orden

2009-02-07 @ 17:02:34
URL: http://lisasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0