Akta så inte rullatorn blir stulen!

Jag va in på apoteket förut för att hämta ut medicin, såklart, när en tant stannade vid dörrarna o tittade på mig o tittade ut o tittade på mig o tittade ut. Så utbrister hon - Är det din rullator som står där ute?
Att inte jag trillade av stolen! Hahaha.
Nej svarade jag, kunde ju inte dissa tanten.
-Hmm den kan ju bli stulen när den står där ute, är du säker på att det inte är din rullator?
Hahaha jaa nej det är inte min, sen va det min tur i kassan.
Kompisen i telefonen höll på att dö av skratt, va ju sådär lagom lätt att hålla sig :D
Ja herregud det går bara utför.
   min rullator... *mummel

Va förövrigt på vårdcetralen i fm o pratade om mina sömnproblem. Visst jag jobbar natt men är ändå inte riktigt normalt att sova så dåligt som jag gör. Depretions symptomen jag känt av det sista kopplade läkaren oxå ihop med sömnproblemen. precis som jag oxå gjort. Ska äta Atarax nu de dagar jag är ledig i 2 veckor o sen ska han ringa mig o kolla hur det går, har det inte blivit bätte är det troligen en depression ändå. Hoppas verkligen att sömnen löser det.

Skulle iväg o kollat hojen idag, men kära han som skulle följa med har inte ens startat sin mobil än så det blir nog inget. Blir lite grinig när folk gör så, vill man inte kan man säga det ist för att hålla sig undan.

Jäjä får tänka på rullatorinsidenten så blir jag på lite bättre humör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0