Så LURAD!!

Inatt fick jag jobba med min Elin! Det kändes jättebra. Som vanligt va vi tvugna att busa lite med kära Daniel, o idag va det ju 1 april och allt så då fick det bli lite extra :)
När han hade åkt på sitt sista besök så åkte vi dit med en likadan bil som dom haft under natten, tog även med reservnyckeln till deras bil. Så bytte vi helt enkelt! Flyttade undan deras bil o ställde dit den andra, likadana bilen, sen gömde vi oss o väntade med kameran i högsta hugg.
Här har vi resultatet och jag kan säga att jag skratta än :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra! haha det var ett kul klipp! :) jajjemen, vem har inte haft en bra dag så solig som denna? :)

2009-04-01 @ 21:34:15
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/
Postat av: Lena

SKITKUL!!

2009-04-02 @ 10:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0