Påskmonster






Ingen påskhare precis =)


Dagen har spenderats hos föräldrarna, jag är faktiskt fortf kvar här. Har inte orkat ta mig iväg än. Beställde påskmiddag i veckan o idag va det alltså dax. Väldigt trevligt faktiskt att äta med hela familjen, det va längesen. Mamma hade gjort jättegod mat och en jättegod ananaspaj till efterrätt, sen va det en stor påse godis kvar oxå :) Jag har ätit o ätit o ätit, tror inte jag behöver äta på en vecka nu.
När bror åkt iväg o vi hade smält maten lite så tog jag o mamma o Gris o gick ut på en  promenad på åkrarna, det va jätteskönt! Helt otroligt att det va så varmt fortf, man hade kunnat gå i bara tröja o kl va ändå närmare 18. Hoppas våren är här för att stanna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0