Kort men solig dag





Idag vakna jag rätt sent faktiskt, närmare halv fem gick jag upp ur sänge. Det va rätt gott men tråkigt när det är så fint väder. Ville ut men är så trögt att gå ut när man inte har vovven hemma. Tillslut lyckades jag ändå pallara mig ut på en liten promenad, gick ner till vattnet o gick längs med kanalen en sväng. Det va så fint där nere, o för att vara Vänersborg så blåste det inte ens speciellt mkt. Fick detta fina kortet med mobile. Åååh vill verkligen ha en riktig kamera! Snart är det födelsedagsdax ;)

Haha igår hände det lite grejer, men det kommer i ett senare inlägg orkar inte skriva så mkt idag. Ska dra mig till jobbet om ca 20 min. Hoppas hoppas jag o Elin får jobba i natt igen, men det lär inte hända. Vi lyckades ju snika till oss natten som va, riktigt schysst av oss att sätta 2 inte speciellt vana vikarier ihop bara för att vi skulle få jobba :p men det gick allt bra.

Ha en bra kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0