Fetare hår av dusch

bad_hair_day




Det låter jättekonstigt, men det måste vara nått allvarlig fel på vattnet hemma hos mig. De senaste 2 ggr som jag duschat nu så har mitt hår blivit smutsigare än vad det va innan! Har samma schampo och hårprodukter som jag alltid haft, men det blir som en fet hinna över håret. Jätteotrevligt tycker jag, man vill ju bli ren när man duschar! Ringde Vänersborgsbostäder och gjorde den mest konstiga felanmälan dom nånsin fått in tror jag - mitt hår blir inte rent i duschen.
Han ringde upp dagen efter o förstod ingenting, fick förklarat o han sa att det lät väldigt konstigt men han kunde inte komma på va det va för fel. Får avvakta o kolla ett par dagar till, blir det inte bättre får han ringa "vattenkontoret" i stan o höra.
Snacka om att man känner sig knäpp, men det är något som inte stämmer. Schampot löddrar inte ens när man tar i det i håret o tvålen går knappt skölja bort från kroppen.

Nä nu ska jag nog ta o röra på mig lite, åka o visa upp mig för kompisarna en sväng så dom vet att jag lever iaf :) Dom sitter o grillar o dricker, men jag är inte alls sugen idag så blir bara ett snabbt besök.

Längtar till långpromenaden i solen i morgon =) o påskmiddag hos päronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0