Såå trött!

Idag har varit en riktigt heldag. Kl ringde 7 för idag skulle vi på utbildning i Våld och Hot på arbetsplatsen eftersom vi ska slås ihop med IFO. Det va intressant med lite skrämmande oxå eftersom det tar upp krissituationer som kan uppstå. Knivhuggna socialarbetare etc :s
Appropå att kl ringde 7, snacka om att jag va trött! Fatta först inte vad det va som lät när larmet gick igång, sen kollade jag o såg att kl va 7 o fattade verkligen inte varför den ringde så tidigt när jag va ledig. Stängde av larmet o höll precis på att somna om när jag kom på att jag skulle iväg idag. Smidigt, är verkligen tur att huvudet sitter fast :s
Sen direkt efter utb iaf så va det raka spåret i princip till hundkursen så nu är jag helt slut, vet inte varför jag sitter här eg...
Tror det är dax för sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0