Uttråkad!

Sitter här hemma i min soffa, regnet öser ner och jag har tråkigt.. Men ändå orkar jag inte hitta på något, inget alls. Finns inget att göra. Funderar på att dricka nåra öl i min ensamhet, tragiskt och alkoholistvarning över det. Nackdelen är att gör jag det så kan jag inte åka någonstans om jag skulle få för mig det och då blir jag ännu mer låst. Städa skulle jag kunna göra, men hur kul är det?? Då sitter jag hellre helt apatisk här i soffan o tycker synd om mig själv för att jag har så tråkigt. Va o fika hemma hos Micka förut, det va trevligt. Latte o hembakade bullar :) Det va längesen vi sågs nu så det va kul. Såg dock ut som jag fått nya kläder när jag gick därifrån :) Allt hade fått en hinna med vit päls :)

I morgon är det lite party på G, Charlotta ska med! Ska bli hur kul som helst! Vi ska hem till Mirelle med Kristin, det är sköna människor... Me like :) Då kommer vi till nästa problem, kläder! Men det får nog bli kjol, köpte en kort jeanskjol med hög midja när vi va i Ullared den är faktiskt ganska snygg.
Tjejkväll med vin, cider tjat o spel :) Jag längtar!

Nä nu ska jag göra varmamackor :)

Lägger upp ett gulligt kort på gris som en på kursen tog vid något kurstillfälle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0