Pang bom! Människa mot bil, så det kan bli!

Igår va jag fyllechaffis, det va spännande. Trodde jag skulle bli borta max 40 min, jag va borta 4½ timme! Första vändan det va då det hände. Vi hade precis kommit fram till målet, skulle bara backa det sista. Hade hela bilen full med folk så jag såg ingenting bakåt så jag fick använda bara backspeglarna. Helt plötsligt så smäller det till som fan o bilen hoppar till. VA FAN VA DET! Jag trodde jag kört in i en stolpe eller nått eller kört över ett djur lr nått för jag såg ingenting. Då kommer det en kille hoppandes på ett ben, det va honom jag kört på! Det visa sig va en kompis till dom jag körde, han skulle på samma fest som dom. Jag kan säga såhär, att det va tur att jag va tjej för annars hade jag nog inte suttit här nu! Skoja inte att han va sur. Men va fan han får väl skylla sig själv som går rakt mot en backande bil ;) Hans polare bara skratta, han blev tydligen mobbad resten av kvällen. Sen va det dax för nästa tur ner till mcklubben o hämta mer folk, fick köra runt på dom ett tag innan själva festen för det skulle hämtas både det ena o det andra. Sen åkte lillebror Sköldeborg med hem till syster sköldeborg med sambo o dom drack o grejer, sen körde jag dom till stan o ungefär samtidigt ringde dom jag kört till festen o fråga om inte jag kunde köra in dom till stan oxå.. Jo men visst. Lämna o åkte tillbaka till Vargön, hämta en full bil o körde dom till stan o sen tillbaka igen o hämta mer folk sen fick jag äntligen åka hem. Puuh trött trött trött. Men det va rätt skoj faktistk, himla sköna människor.
Väl hemma ringde jag sjukvårdsrådgivningen för jag har haft så sjukt ont i sidan på ryggen... hon börja surra om njurarna o jag fick en tid på jourcentralen kl 8 idag. Jo visst jag ställer kl pallrar mig upp o åker iväg. Fan va mörkt det är där inne, kl är ju 8 nu.  HELVETE!! Vintertid! 1 timme för tidig med andra ord. Åkte till mcD o köpte en latte sen bort till en kompis som jobba o fördrev lite tid där inne innan det faktiskt va dax att uppsöka jourcentralen när kl va 8. :s  Kissa lite i en mugg o farbror doktor klämde lite. Inget med njurarna, mitt kiss va så fint så ;) Lågt blodtryck o "bara" ryggen som strular. Ordinerades simning, jo men det tror jag på faktiskt. Ska verkligen försöka pallara mig iväg på det, för är inte roligt om ryggen pajjar helt när man bara är 26.

Noop nu ska jag äh jag vet inte... fördriva lite tid?
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0