Nu är jag med igen :)

Datorn har kommit tillbaka :) Dock va den totalkrachad så fanns ingenting kvar på den när jag fick tillbaka den :( Men men så är det.

Cissigris har kommit in i en konstig period av extrem skotträddhet :( Hon klarar nästan inte av att gå utanför dörren, minsta lilla ljud o hon blir jätterädd :s Det är lite platsbundet, för värst är hemma... här kan hon nästan inte ens gå ut o kissa för hon blir rädd så fort hon kommer utanför dörren :( Hoppas verkligen det är övergående för det är jättejobbigt både för henne och för mig.

Jag har skaffat mig en ny piercing! Jag vet jag börjar bli gammal men än har jag inte fyllt 30 iaf och sen är man inte äldre än vad man gör sig ;) Denna nya kallas vertikal labret och sitter alltså i underläppen men inte i munnen utan rakt igenom.
Den kändes lite faktiskt men inte så farligt ändå, jag gillar den som fan. Men äta och dricka har blivit lite mer avancerat :p
 Frisyren som va så fin när jag åkte hemifrån förstördes så fort jag gick ur bilen och skulle gå till studion, för precis då valde himlen att öppna sig. Och kortet är överexponerat, det är så min mobilkamera gillar att göra alla kort nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0