Kommer idag nånsin att ta slut?

Idag har nog inte ens börjat, känns som jag bara går omkring i dvala utan någon koll på nått. Undrar om mina sår påverkar mig så jag blir extra trött? Det kan nog vara så, det tar ju energi när kroppen håller på och läker. Va ju in o opererade min ehrm grej här förra måndagen, äntligen bränt bort dom där körtlarna som krånglat så till o från. Sjukskriven 2 veckor nu, ½ vecka kvar. Va in o jobbade i natt men nu är jag hemma igen, inte att jag har jätteont men det är lite påfrestande. Det som nästan va värst inatt va nog ändå ryggen, fan va ont jag har i den :s O va man känner att man använder den mkt ändå när man har ont, det tänker man inte riktigt på när det är som den ska. Nä jag bara gnäller,
som en gammal kärring, det är den ena krämpan efter den andra... undrar hur jag kommer bli som gammal! :S

Oj nu tror jag lilla vovvan satte ben i halsen!                Nej det gick bra. Snacka om att hon är sugen på det där benet :) Jag va på möte nu i em o Cissi va själv hemma. Hon får bara vara i hallen o vardagsrummet när hon är själv så jag har kompostgaller in till sovrummet o köket. Haha! Så hade jag stängt in hennes ben i köket för jag ville inte att hon skulle ligga o gnaga på det när hon va själv hemma ifall hon satte i halsen, o hon är vanligtvis väldigt reserverad mot kompostgallren hon gillar inte dom alla o hålle dom på lagom avstånd. Men nu när jag kom hem låg det omkullvält på golvet o det låg benflis i hela köket! Snacka om att vara sugen när man tom övervinner sin största rädsla för att komma åt ett ben! ;) Hon är så söt, ska se om jag orkar lägga in några bilder från hennes födelsedag här snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0