Jobbfest på tre :D

Igår va det onsdag, då skulle vi på music quiz med våran nya arbetsgrupp. Tyvärr blev det inte riktigt så, alla banga tydligen förutom jag, Elin och Daniel. Men fan va skoj vi hade! Fulla blev vi oxå, nått såpass... kanske va tur att ingen från HSV va med. Vi satt hemma hos mig först o drack öl o röka framför fläkten sen bar det av till Butler´s, music quizen gick åt pepparn vi fatta ingenting. Senare åkte vi till GG´s i Uddevalla, jag kände mig jävligt gammal mellanåt... det va ju 18. Men men skoj va det. Stackars Tobbe som körde oss fulla as. När vi kom hem hittade inte jag mina nycklar o började leta helt  hysteriskt efter dom i väskan o i bilen, det slutade med att jag fastnade med rumpan mellan förarsätet o passagerarsätet med huvudet nere på golvet i fram o benen upp i luften! Det va en syn kan jag tänka. Ska ju vara jag till att lyckas med något sånt.
Sen kl 13 idag hade jag medarbetarsamtal, bakis o skakis kom jag dit. Tur jag hade förvarnat chefen att vi skulle ut ;) Fick höra något som jag inte riktigt räknat med... jag är för frispråkig! Är tydligen inte possitivt att stå för vad man tycker o hålla på sina principer. Man ska bita sig i tungan o hålla låg profil så funkar allt mycket bättre tydligen. Vi har ju preicis slagits ihop med 3 andra nattgrupper och jag framstår tydligen som burdus o de blir skrämda av mig. Men inget ont som inte för något gott med sig :) Klättrade upp ett steg på lönestegen för nästa löneförhandling, som en morot för att inte säga för mkt!
Jaa jag säger då det.
Inte nog med detta idag! När jag kom ut från mötet som jag va på i 30 min hade jag fått parkeringsböter!!! Så fint de hade skrivit på anteckningar - Parkeringskivan ligger i vänster dörrfack, ej avläsbar!
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0