Söndra och härska

det va ju oxå en teori. Måste säga att igår kände jag mig jävligt smart, men nu när jag vaknat och försökt tänka efter vad jag eg sa igår.... så måste jag säga att jag nog fan bara är korkad. Får inte ihop den teorin alls idag. Men det är väl så det är med fyllesnack, för det va faktiskt fler än jag som tyckte det va logiskt igår. Men jaa nä jag vet inte vad jag ska säga, flyt med strömmen fast inte?? Det motsäger ju sig själv redan där. Ja herregud. Det är verkligen så, där spriten går in där går vettet ur... haha måste även gälla logiskt tänkande!
Vädret idag, vi svenskar pratar väldigt mkt väder.. mest i världen faktiskt, är blåsigt hör jag. Tittar man sen ut så ser man att himlen inte alls är lika blå som igår. Det kanske är tur, för min hud den va inte imun. Efter monsterpromenaden igår så är den något röd, men faktiskt ändå lite åt det rödbruna hållet. Fast jag tror inte den skulle gillat en till dag i gassande sol, då hade den nog förvadlats till grisrosa.
Nej nu ska jag vila. Alkoholen har så sakta börjat lämna kroppen, det känns.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja tänk så smidigt det vore att se film på tv:n om de tog bort reklamen. En film på fyran som speltiden är 90min på ju på i nästan två och en halvtimma på grund av all reklam och nyheter.

2008-05-12 @ 09:21:41
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0