SOMMAR!!

eller räknas det fortfarande som vår? Det är ju bara början på maj men känns nästan som högsommar, helt underbart! Satt ute på gräsmattan på gården igår som en annan apa till allmän beskådning, men va fan har man ingen balkong så vad gör man? Pressade i 2 hela timmar och har nog aldrig varit så rastlös o uttittad i hela mitt liv kändes det som, men inte gav det något inte,. Tror min hud är imun mot solljus. Va ute 2 timmar med hunden dagen innan oxå men nä, inge färg. Hittade dock en helt underbar lite avskilld klippa vid vänern där jag o Cissi satt o filosofera, lr jag filosofera (o kedjerökte för jag blir rastlös när jag sitter still) och Cissi gick runt o nosa o plaska lite i vattnet. Sen flög hon ut i vassen o greja som fasen, måte varit något mkt spännande där eftersom hon inte gärna går ner i vattnet så annars. Men efter en stund blev även hon rastlös o började gny så då fortsatte vi promenaden. Idag däremot har det inte blivit mkt i solen. Vakna vid halv tolv (tidigt för att ha jobbat) så gick jag in till stan o köpte en lite present till nykläckta Eric Gabriel och gick dit o klappade lite på det lilla knytet. Han va så söt! Märta frågade om jag inte ville hålla honom lite, nej tack sa jag det vågar jag inte saker har en tendens till att gå sönder när jag håller i dom. Men sen kunde jag inte hålla mig ändå, men när han började åla o "krysta" då fick mamma Märta ta tillbaks honom... tänk om jag skulle få bebis bajs på mig! De hade nämligen strax innan sagt att han kan bajsa så det läcker överallt, så nej tack. Sen efter det lilla besöket gick jag o hämtade min lilla vovva som pappa kom med o sen åkte vi till mamma och bytte bil. Näst på schemat stod nämligen att hämta bror på Landvetter, han kom hem från jobbet i Norge idag. Som vanligt när jag gör något blev jag sen. Men tycker inte det va mitt fel. Varenda människa tycktes ute o åkte bil idag. Jättemkt trafik och sen trodde jag att jag åkt fel oxå, men se det hade jag inte!! Wohoo kom rätt direkt. Åkte över Vara Alingsås dit, hem sen tog vi "vanliga" vägen. Rusningstrafik i Gbg!!! Men jag greja det! Hur bra som helst, sicksack mellan raderna... nästan iaf. Bror va bara lite nervös, förstår inte varför alla ska va så nervösa när jag kör bil! De tror att jag ska köra in i bilen framför jämt, men jag vet när bromsen tar :p 
Nu sitter jag här o funderar på hur jag ska ta mig ut till Kristin o Kenneth och sen hem igen. Är nämligen sugen på lite kallt vin i kvällsolen. Ni hör ju hur gott det låter!
Nä tack för mig ikväll dax att försöka fixa lite.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det härligt ute! Svårt att säga om det är vår eller sommar nu för jag tycker alla årstider har blivit lite rubbade från vanliga tidsschemat hehe.

2008-05-09 @ 19:56:30
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Josefine

jag älsjkar sommarn :D

2008-05-09 @ 20:00:36
URL: http://josseramsvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0