Kan kanske vara så...

I'm just like Bart!


Sitter här med min nya fina dator :P men jag vet inte riktigt vad jag ska använda den till just nu. Lr egentligen vet jag det, skolarbete, men jag orkar inte det just nu. Då är det roligare att leta trams på det stora vida nätet. Det är verkligen konstigt det där med hur mycket andra saker man kommer på att göra när man har något viktigt som eg måste göras... märkligt fenomen. Det gäller ju allt i princip, iaf för mig. Ex om man verkligen måste gå o lägga sig för man ska upp tidigt dagen efter men verkligen inte är trött, oj vad kul det blev att städa hela lägenhetetn helt plötsligt. Lr som nu, fördjupningsarbetet ska redovisas om 1 vecka och är bara halvfärdigt... då blev det verkligen intressant att se vilken karaktär i Simpsons man är.
Vem är du?  http://www.nohomers.net/content/fun/quiz/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0