Hur ska jag överleva?

Min mobil har gått sönder! Jag är en riktigt mobilnörd. Utan min mobil känner jag mig inte hel. Där kan man snacka om beroende. Den är inte gammal heller men har inte gjort annat än krånglat sen jag fick den. Har redan varit inne på lagning en gång och nu är det alltså dax igen. Menyknappen har slutat fungera, den lever ett eget liv. Detta resultera i att man inte kan skriva/läsa sms, eller ens komma in i huvudmenyn. Den hoppar som den själv vill. Sen så hänger den sig o helt plötsligt stänger den bara av sig själv för att starta igen efter någon minut. Jag har nog aldrig varit mer missnöjd med en telefon fast samtidigt så väldigt nöjd. Korten blir helt suveräna. Men njaa kan nog inte rekomendera någon att köpa en likadan.

Så nu måst jag försöka klara mig. Det kan vara ganska god terapi iofs. Känner verkligen hur paniken stiger om jag glömmer min mobil eller märker att batteriet håller på att ta slut när jag inte har tillgång till laddare.
Nog om det, mobilnörd.

Skola! Sitter o försöker koncentrera mig på tentorna. Men det är som om jag fått dyslexi, får ingen ordning på orden eller innebörden alls. Måste hitta fokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0