Aaargh!

Jag är sönderstressad! Har fått en "stressfläck" mitt på nästippen, den lyser lika röd som Rudolfs mule efter en hel natt uppe i den kalla skyn (och eftersom den lyser röd redan innan så kan ni tänka er hur den ser ut efter en sån natt). Fyfy stackars mig. Stackars min näsa, stackars hela min kropp. Stress är inte bra. Som tur är är det bara 4 v kvar på utbildningen, men oj vilka veckor! Det är hur mycket som helst att göra. Måste säga att upplägget på denna validering inte varit topp direkt. Första terminen va rätt soft men nu den andra... då har de klämt in 2 helkurser vi ska läsa, vi har bara läst delar av de andra, på nästa halva terminen. Det är helt sanslöst. Alltså ska vi läsa 300 poäng på samanslaget 10 lektioner! + jobba heltid på det. Snart är väl hela jag bara en stor stressfläck, fast inte en torr utan bara en pöl på golvet. Jag kommer smälta ihop o försvinna. Sen återuppstår jag lagom till semestern.
En annan sak som jag upptäckt är att min hund verkar kissa i sitt tikskydd! Hon är ganska knäpp. När hon va valp kissade hon o kattlådan och nu kissar hon i blöja. O tro inte att hon gör det för att jag inte är ute med henne för det är jag. Hon får uppenbarligen bara en fix idé. Knasboll.
Nej nu får jag nog ta o fortsätta med mitt jäkla arbete.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej. Vad är det för hund du har tro? Vart brukar du gå i vbg? :-)

2008-05-13 @ 15:25:37
URL: http://peternordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0