Semester

Första riktiga semestern någonsin, trevlig väder. Ska faktiskt bli väldigt skönt att bara ta det lugnt o vila känner jag. Fast hade nog räckt med en vecka, tror risken finns att jag blir raslös men men.
Midsommar är till ända, den firades i goda vänners lag med god mat god dricka bra musik och gott humör. Väldigt väldigt trevlig. Oavgjort i kubb mellan killarna och tjejerna. Vev gav dock upp och gick in, hon fick för sig att hon skulle åka hem men blev sedan kvar ett tag till.. gott man har lite övertalningsförmåga iaf :)
Vi pratade om att ha en ölprovarkväll vi tjejer, de två öldrickarna jag och Carro ska ta på oss uppgiften att lära Vev och Ak att dricka denna maltdryck... men vi har sagt att om nödläge skulle uppstå så får en vinflaska tas med :p
Får se om jag kan ta mig till Gbg någonting under semester och hälsa på lite och socialträna lilla grisen men det är ju inget roligt om det ska vara sånt väder som det är nu. Hörde dock rycktas om att det ev skulle vända i slutet på veckan, det är väl bara att hålla tummarna.
Nu är det inte heller länge kvar till sexpartyt den 5:e juli! :) Ska bli så jäkla kul, 18 st tjejer på en äkta tjejfest! Det är nästan så man måste fånga det på film, misstänker att kameran kommer gå riktigt varm iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0