Regn regn regn reg...

Denna underbara svenska sommar! Sitter här och försöker samla mod till att gå ut i regnet på promenad med lilla grisen och pappa, men va fan.. regn regn regn regn...
Igår jobbade jag en stund hos hon jag är kontakt person åt, åkte dit i pissregnet och bilköerna kom fram och tänkte att... ja sitta inne och pyssla känns lagom idag. Ringer på dörren och kommer in, frågar vad damen vill hitta på. - Jo jag vill åka till Vårviksgård och mata hönor!  - Va?! Men det regnar ju jättemkt ute?  - Jaa men jag gillar regn och det gör maskarna oxå, tycker inte alls om när det är varmt.
Jahaa jaja det va bara att sätta sig i bilen och köra iväg. Halvstå under ett litet litet litet tak medans hon grävde efter mask, jag tänker då inte ta i dom äckliga sakerna... bara jorden är ju vidrig att gôra i, för att inte prata om kackerlackorna! Huha. Sen skulle det matas, då fick man glatt stå där i regnet. Jäjä så är det.
Nu hör jag pappa i hallen, dax att ge sig ut i regnet idag med då :s

Kommentarer
Postat av: pappa

det gick väl bra,det regnade ju knappt.

2008-06-26 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0