Wohoo!

Besiktiga bilen igår, inte en enda anmärkning!!! Wohoo! Det va bättre än vad jah hade väntat mig, blev såå glad!

En annan halvrolig sak är att en tidigare ägare bor, i princip, granne med mig. Undrar va han tänker när han ser "sin" bil rulla i stan. Tänkte jag kanske skulle ringa honom o fråga ang kamremmen och lite andra saker som är halvoklara. Men vet inte riktigt om jag kan med, vi får se.

Ikväll är det dax att vara hus- och kattvakt åt kompisen o hennes kille som drog till Turkiet bara sådär här om dagen. Och i morgon blir det vinkväll med en annan kompis o hennes kille och bror o kille, det ska bli jättetrevligt! :)

Snart är det måndag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0