Köpa bil?

Det är frågan. Eller nej det är ett konstaterande, det ÄR dax att köpa bil NU! Har hittat en så fin Hyundai Coupé på blocket, men jag kan ju ingenting om bilar så det är svårt. Den är grön och fin iaf :) Den har gått ca 10000 mil och är en -97:a, det tycker jag oxå låter bra... Men vad mer? Den har dokumentation på full service, det låter bra... Men mer? En ekonomisk sportbil, det låter bra... men... ja :) BIlar och jag vi kommer bra överens men jag vet inte mkt om dom. Eller bra och bra, de har iofs en tendens till att gå sönder när jag har dom men det kan ju inte bero på mig iaf :p
Jaa jag ska fundera vidare, ta kontakt med banken oxå bör jag göra... Mmm biiiiil, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0