Inget nytt

Finns inget nytt att komma med idag, förutom att jag tror att bräsleförbrukningen på bilen va något högre än vad jag trott från början. Runt 0.8-0.9, men men det är väl så det är.
Min lilla vovva ligger o snarkar brevid mig här i soffan, tror jag ska göra samma sak.. är verkligen jättetrött idag.
Ska nog iväg o plocka jordgubbar någon dag i veckan oxå, det måste va lite vuxenpoäng på det oxå... plocka o frysa in så man har bär för resten av året. Vuxenpoäng tycker jag nog att jag skaffat mig ett par denna helgen. Det började ju med bilköpet i fredags o i lördags köpte jag mig ju en racerdammsugare för 2190 kr, nu behöver jag inte låna någotdera av föräldrarna längre :p Måste nog säga att dammsugaren va värd sitt pris, väldigt lätthanterlig o otrolig sugeffekt.
Tänkte jag skulle lägga upp en bild på min fina lilla gris, men blogg vill inte vara med på det så det får väl komma upp vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0