Lön borde byta namn till mens

kommer en gång i månaden o stannar ungefär i en vecka
            Så sant så Daniel
Nu är det 2 dagar kvar tills den kommer nästa gång o jag kan inte beskriva hur mkt jag längtar. Jävla restskatt helvete som åt upp min månadsbudget :S

Hitta ett par skor som jag blev sugen på.... tänk va skönt att slippa frysa om fötterna

dom är varmfodrade!!!!
Käns lite som nostalgitripp oxå, va ju såna skor som va så moderna när jag va mindre :p
Hur som på shoenation.se så får man dom för 750 kr med rabattkod o det känns ganska ok ändå... Behöver ju faktiskt ett par vinterskor....

Ringe tattueraren förut idag oxå, han va ute o julhandla så jag ska ringa honom här ikväll igen o maila över bilden o se va han ska ha för den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0