Julstök?

Vad är det? STämmer ju iof att det blir stökigt när man håller på o drar fram alla julsaker... ganska stönigt eg för det blir ju städ i 2 omgångar. Först städar man för att det ska vara fint o rent när man tar fram julsakerna o sen måste man städa upp efter julsakerna... alla kartonger, barr, mossa etc som ligger överallt när man är klar. Jaja nog om det... Julen är helt enkelt en städhelg.

Nu har jag pratat med tattueraren! Han sa att det va lite svårt att ge ett exakt pris på tattueringen men han trodde runt 1500. Det är absolut överkomligt! Nu ska bara mensen (lönen) inväntas o räkningar betalas o julklappar inhandlas så får vi se över budgeten :) Så roligt!!

I morgon ska det ut o trängas med alla andra sistaminuten shoppare, åh vad jag längtar  :s
Va ute o rekognoserade igår... men inte julklappar utan nyårskläder till mig :) Hittade en söt lila tubklänning på Vero Moda som kändes väldigt bra, lila passar bra till solariebrännan.

För övrigt är allt som vanligt. Vissa människor lär sig aldrig, jag är nog en av dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tatuerare har du pratat med? finns det en i vänersborg?

2008-12-21 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0